Bună tuturor, bine ați venit pe blogul meu!

вторник, 28 февраля 2012 г.

Ofertele și posibilitățile online

Posibilitățile online sunt enorme, îndeosebi ceea ce ține de programe de machetare, de design, photoshop, toate acestea sunt disponibile online. Pentru cei interesați și pasionați de imagine, de creativitatea acestora, programele propriu-zise le sunt de mare folos. Printre cele mai renumite programe de design se numără:  

The dieline Este un site cu și despre ambalaje. A apărut cu 3 ani în urmă. The Dieline a ajuns cel mai important loc de întîlnire al industriei de package design din lume, o galerie online în care orice designer își dorește să ajungă.Acest site este locul în care poți să vezi cele mai noi și mai apreciate "piese"ale momentului. Toate articolele sunt însoțite de numele designerului, precum și de comentariile comunității. 


Un alt site care oferă diverse posibilități de design este I love typography
Cu aceste site-uri și încă multe altele am facut cunoștință la o oră de curs. Accesîndu-le pe toate am înțeles că pe viitor s-ar putea să am nevoie de unele din ele. La moment unul din acestea care chiar mi-a plăcut este site-ul robclarke.com
În primul rînd îmi sunt cunoscute logo-urile care sunt disponibile pe site și care cu timpul au devenit brand-uri foarte cunoscute. Spre exemplu  marca untului Rama, care cu ceva timp în urmă, s-a bucurat de foarte mare popularitate.

Комментариев нет:

Отправить комментарий